A praxis építése

A CooperVision elkötelezett a szemész szakorvosok, optometristák segítsége mellett, a praxisuk eredményességének fenntartásában és növelésében.

Az online marketing lehetőségeinek kiaknázásától kezdve a személyzet motiválásáig és bevonásáig – az itt bemutatott témák segítségével fejlesztheti az üzleti képességeit és építheti a praxisát, miközben minőségi ellátást nyújt a pácienseinek.

Valószínűleg gyakran hallja a pácienseitől, hogy elsősorban azért hagynak fel a lencseviseléssel, mert kényelmetlen. Ezért tettünk elérhetővé a pácienseknek szóló weboldalunkon olyan forrásokat, amelyek segítik őket abban, hogy hozzászokjanak a lencséikhez és kialakítsanak egy egészséges, következetes használati rutint.

A fő teljesítménymutatók (KPI) konkrét és számmal kifejezhető mutatói a vállalkozás teljesítményének. Rendkívül fontos betekintést nyújtanak a vállalkozás működésébe és megmutatják a nagyobb sikerhez vezető lehetőségeket.

A London Business School által végzett kutatás szerint azok a páciensek, akik szemüveget és kontaktlencsét is viselnek, 80%-kal több profitot hoznak, mint azok, akik csak szemüveget hordanak.

Az egészségügyi piacon a mai fogyasztók több lehetőséget érhetnek el pár gombnyomással, mint bármikor korábban. Ezért a szemész szakemberek előtt álló legfontosabb kihívás annak biztosítása, hogy a már meglévő páciensek kitartsanak a praxisuk mellett.

Az elmúlt évtizedben drámain megváltozott az a mód, ahogyan a fogyasztók az egészségügyi ellátási megoldásokat megtalálják. Az internet vált az egészséggel kapcsolatos kérdések legfontosabb információforrásává1, mivel az amerikai fogyasztók egyharmada mondja azt, hogy az egészségügyi ellátással, a tünetekkel és az orvosokkal kapcsolatos kérdéseivel a közösségi médiához fordul és az ott található információkban bízik meg.2

Mivel a piac dinamikája gyorsan változik, ezért a független szemész szakembereknek újra kell értelmezniük a praxisukat és kettős szerepben kell megállniuk a helyüket: mint szemészeti szolgáltató és mint vállalkozó.

Az élet minden fejezetében új, látással kapcsolatos problémák és aggályok várnak a páciensekre – ezzel együtt új lehetőségek a szakemberekre a segítségnyújtás terén. Minél hatékonyabban segítik át a szemész szakemberek a pácienseket ezeken a mérföldköveken, annál magasabbra értékelik őket a páciensek és annál hűségesebbek lesznek hozzájuk.