Gyakran ismételt kérdések - Gyártási tevékenység beszüntetése és lencseápoló termékek szállítása

ÁLTALÁNOS

Miért lép ki a CooperVision a lencseápoló termékek piacáról?

A lencseápoló termékek (ápolószerek és tokok) üzletágunkra hatással volt a Synergi® márkánk 2017-es piacról való kivonása, valamint a Hy-Care® többfunkciós ápolószerünk nemrégiben történt önkéntes visszahívása. Ezeknek az alapvető lencseápoló termékeknek a portfóliónkból való hiánya jelentősen befolyásolta a CooperVision összkínálatát a lencseápolási piacon. Ez pedig kihat az ügyfeleinknek kínált hosszabb távú kereskedelmi kínálatra.

 

Eladja a CooperVision a lencseápolási üzletágat?

A CooperVision-nek nem áll szándékában eladni a lencseápolási üzletágat.

 

Megvásárolhatom a vállalkozást / márkajogokat / üzletrészt, vagy tárgyalhatok erről?

Jelenleg az üzletből való zökkenőmentes és hatékony kilépés biztosítására összpontosítunk. Csak ennek befejezése után tudjuk mérlegelni, hogyan kezeljük az üzleti erőforrásokat.

 

Miért nem értesítettek minket korábban?

Ez egy jelentős döntés, amelyet alaposan átgondoltak. Helyénvaló, hogy a javaslatot először a lencseápoló üzletág dolgozóinak mutattuk be, hogy velük konzultálhassunk. Tudatában vagyunk, hogy ennek a döntésnek milyen potenciális hatása van az ügyfelekre, és arra törekedtünk, hogy mielőbb tájékoztassuk Önt, amint az ésszerű és tisztességes volt az alkalmazottainkkal szemben.

 

A Hy-Care® visszahívás az oka ennek?

A lencseápoló üzletágunkra hatással volt a Synergi® márkánk 2017-es piacról való kivonása, valamint a Hy-Care® többfunkciós ápolószerünk nemrégiben történt önkéntes visszahívása.

Pénzügyi problémái vannak a CooperVision-nek?

Nem – ez a döntés azon a tényen alapul, hogy lencseápolási üzletágunkat érintette a Synergi® márka 2017-es kivonása a piacról, valamint a Hy-Care® többfunkciós ápolószerünk nemrégiben történt önkéntes visszahívása. Ez befolyásolja azon képességünket, hogy működőképes és hosszú távon fenntartható lencseápoló termékeket kínáljunk.

 

SZÁLLÍTÁS

A Hy-Care® 2022 februárjában történt visszahívása után tájékoztattak arról a dátumról, amikor a lencseápoló termékeim szállítása helyreáll. Befolyásolja ez a javaslat ezt a dátumot?

Hacsak másként nem tájékoztattuk, az Önnek megadott dátum változatlan marad. A CooperVision készletet halmozott fel lencseápoló termékekből a februárban közölt helyreállítási terv szerint. Az Ön készletfeltöltési dátumait ez az ajánlat nem érinti.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendelésre készült lencseápoló termékek esetében sajnos nem áll módunkban további megrendeléseket fogadni a már leadott és a CooperVision által elfogadott rendeléseken kívül, amelyek feldolgozása jelenleg folyamatban van.

 

A Hy-Care® újra rendelhető lesz ebben az időszakban?

A közelmúltbeli önkéntes visszahívást követően nem áll szándékunkban Hy-Care® többfunkciós ápolószert szállítani a lencseápolási üzletág bezárása előtt.

 

Biztos lehetek benne, hogy továbbra is szállítani fognak?

A lencseápoló termékeket gyártó csapatunk az elmúlt hónapokban fáradhatatlanul dolgozott a lencseápoló termékek készletének újjáépítésén, és reális és szakaszos helyreállítási tervvel rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy a raktáron lévő lencseápoló termékeket (ápolószereket és tokokat) továbbra is tudjuk gyártani és szállítani, 2022. október végéig, vagy a készlet erejéig.

 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendelésre készült lencseápoló termékek esetében sajnos nem áll módunkban további megrendeléseket fogadni a már leadott és a CooperVision által elfogadott rendeléseken kívül, amelyek feldolgozása jelenleg folyamatban van.

 

Melyik az utolsó dátum, amikor a jelen ajánlat alapján lencseápoló termékeket tudnak szállítani?

A raktáron lévő lencseápoló termékeket (ápolószereket és tokokat) továbbra is szállítjuk 2022. október végéig. A CooperVision márkájú és saját márkás lencseápoló termékek (ápolószerek és tokok) 2022. október 15-ig, vagy a készlet erejéig rendelhetőek. Ezt követően sajnos nem áll módunkban további megrendeléseket fogadni.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelésre készült lencseápoló termékek esetében sajnos nem áll módunkban további rendeléseket fogadni a már leadott és a CooperVision által elfogadott rendeléseken kívül, amelyek feldolgozása jelenleg folyamatban van.

 

A CooperVision-nel kötött szerződésem értelmében mennyi időm van alternatív beszerzésre?

Arra törekedtünk, hogy a lehető leghamarabb tájékoztassuk Önöket, a folyamat formai korlátai között. Miközben teljes mértékben tudatában vagyunk az alternatív termékek beszerzésének kihívásaival, az általános szerződési feltételekben a szállítás megszüntetésének felmondási ideje három hónap. Ha úgy gondolja, hogy eltérő felmondási időről állapodtunk meg, kérjük, először forduljon CooperVision képviselőjéhez.

 

Saját márkás (és márkás) lencseápoló termékeket rendelek Önöktől. A lencseápoló termékek mindkét típusát érinti ez a bejelentés?

Igen, a CooperVision 2022 októberének végén leállítja a gyártást és szállítást, és ez érinti mind a saját márkás termékeket, mind a márkás lencseápoló termékeket.

 

Az ápolószerrel együtt szállított lencsetokokat érinti ez a javaslat?

Igen, a CooperVision a lencseápoló termékkínálata részeként szállít lencsetokokat, és 2022. október 31-től megszüntetjük a lencsetokok szállítását.

 

 

MEGRENDELÉS/PROMÓCIÓK

 

Mikortól nem fogadnak már megrendeléseket lencseápoló termékekre?

A raktáron lévő termékekre (ápolószerekre és tokokra) vonatkozó utolsó rendeléseket 2022. október 15-ig kell leadni. Egyedi rendelésre készült termékek esetében kérjük, vegye figyelembe, hogy sajnos nem áll módunkban további megrendeléseket fogadni a már leadott és a CooperVision által elfogadott rendeléseken kívül, amelyeket jelenleg feldolgozunk.

 

Változtatnom kell mostantól a rendelések leadásának módján?

Nem, kérjük, továbbra is rendeljen a megszokott módon.

 

Márkás és saját márkás lencseápoló termékeket is rendelek Önöktől – továbbra is rendelhetem mindkét fajta lencseápoló terméket, amelyekre ez a bejelentés vonatkozik?

Igen, márkás és saját márkás termékeket is rendelhet a készlet erejéig, ha azok raktáron lévő termékek.

A raktáron lévő termékekre (ápolószerekre és tokokra) vonatkozó utolsó rendeléseket 2022. október 15-ig kell leadni. Egyedi rendelésre készült termékek esetében kérjük, vegye figyelembe, hogy sajnos nem áll módunkban további megrendeléseket fogadni a már leadott és a CooperVision által elfogadott rendeléseken kívül, amelyeket jelenleg feldolgozunk.

Ha beleegyezek abba, hogy a lencseápolási rendeléseim profilját saját márkásról márkásra váltsam, ugyanazon az áron szállítják azokat?

Igen, a lencseápoló termékek ára és a szállítás minden egyéb feltétele változatlan marad.

 

 

VISSZÁRUK

 

Ha az év vége előtt alternatív beszállítót találok a lencseápoló termékeimhez, visszaküldhetem-e a fel nem használt készletemet, beleértve a saját márkás készleteket?

Sajnos ebben az esetben nem áll módunkban elfogadni a visszárut.

 

Ha nagy mennyiségű fel nem használt készletet kell visszaküldenem, hogyan tegyem ezt?

Sajnos ebben az esetben nem áll módunkban elfogadni a visszárut.

 

 

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS ÉS KÖZVETLENÜL A PÁCIENS FELÉ TÖRTÉNŐ ÉRTÉKESÍTÉS

 

Vannak pácienseink, akik az Önök lencseápoló termékeit használják, amelyek a házhozszállítási / előfizetéses szolgáltatásunk, illetve a közvetlenül a páciens felé történő értékesítés részét képezik. Ezeket hogyan érinti a bejelentésük?

Tisztában vagyunk azzal, hogy a közvetlenül a páciens felé történő értékesítés (otthoni vagy bolti) és az előfizetéses szolgáltatások fontosak ügyfelei számára. Vizsgáljuk a lehetőségeket, hogy továbbra is támogathassuk ezeket azáltal, hogy a jelenlegi CooperVision termék helyett egy alternatív lencseápoló folyadékot szerezünk be. Elkezdtük ezt a folyamatot, és a projektről folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt.

 

Emelkedni fog a közvetlenül a páciens felé történő értékesítésnek szánt lencseápoló termékek ára, ha más szállítótól szerzik be a termékeket?

Mivel még zajlik a beszerzési folyamat, jelenleg nem tudunk árazási kötelezettséget vállalni.

 

Most kell átállítanom a házhozszállításos szolgáltatással rendelkező pácienseket alternatív szolgáltatóra?

Nem, a CooperVision továbbra is támogatja azokat a pácienseket, akik előfizetéses szolgáltatás keretében kapnak lencseápoló termékeket.

 

SZABÁLYOZÁS

 

Ami a CE-jelölést illeti, mennyi ideig lesz elérhető és fedi le a termékeinket a 2022. október 31-i leállásunk után?

            •           Minden forgalomba hozott termék a CooperVision jelenlegi CE-tanúsítványa alá fog tartozni, amely 2024 májusáig érvényes. Ez a tanúsítvány lefedi a forgalomba hozott termékeket, mivel azokat a tanúsítvány érvényességi ideje alatt gyártották.

            •           A CooperVision dönthet úgy (vagy kötelezhetik arra), hogy visszavonja/módosítsa a tanúsítványt 2024 májusa előtt, a gyártás leállítása és a bejelentett szervezetünkkel folytatott megbeszélések alapján. Ez azonban nem befolyásolja a már forgalomba hozott olyan termékek tanúsítványának státuszát, amelyek érvényes és jóváhagyott CE tanúsítvánnyal rendelkeztek.

 

 

 

VERZIÓ: F

HATÁLYOS: 2022. június 9.