about us

Vállalatunk
Jobb látást adunk a világnak

Eltökéltség. Szakértelem. Vezető szerep.

A CooperVision elkötelezett amellett, hogy világszerte segítsen az embereknek jobban látni nap mint nap. A tudományos és technológiai innováció, a működési hatékonyság és a professzionális kontaktológus partnereinkkel fenntartott szoros munkakapcsolatok révén a CooperVision milliók látásának javításához járult hozzá, és a kontaktlencse iparág megbízható, globális vezetőjévé vált…

 

A dioptriás lágy kontaktlencsék legszélesebb választékának gyártója*

Több mint 130 országban kapható2

Több milliárd kontaktlencsét gyártunk évente1

Gyorsabb növekedés a lágy kontaktlencsék piacának általános növekedésénél†1

 

Azon kontaktlencsék úttörő bevezetésétől kezdve, amelyek bizonyítottan lassítják a rövidlátás előrehaladását a gyermekeknél‡3§; a Digital Zone Optics® lencsénk kialakításáig, amelyet a digitális életmódot folytató kontaktlencse-viselők igényeinek kielégítésére fejlesztettünk ki; a világ első 1 napos szilikon-hidrogél teljes kontaktlencse családjának megalkotásáig, a CooperVision folyamatosan kiterjeszti a kontaktlencsék alkalmazhatóságának körét — és valódi előnyöket hoz a kontaktlencsék viselőinek életébe.

* A gyártott Rx opció kombinációk (szféra, cilinder, tengely és hozzáadás) alapján, az összes szférikus, tórikus és multifokális (beleértve a rendelésre készülteket is) lágy lencse közül, szilikon hidrogél és hidrogél anyagban, 4 fő gyártótól. Tartalma: 1 napos, 2 hetes és havonta eldobható kontaktlencsék. Kozmetikai és fotokromatikus kontaktlencsék nincsenek benne. Többféle alapgörbéjű változatok nincsenek benne.
2013–2018. évi piackutatás kombinációja a globális árbevételű értékesítések és a belső becslések alapján.
Egyfókuszú 1 napos lencsével összehasonlítva 3 éves időszak alatt.
§ A termék nem kapható minden országban.

Hivatkozások:
1 CVI data on file, 2019.
2 CVI data on file, 2020.
3 Chamberlain P et al A 3-year Randomized Clinical Trial of MiSight Lenses for Myopia Control. Optom Vis Sci 2019;96:556–567.