OneVision

Tartalom

Online rendelés                                                           

Megrendelések feldolgozása                                      

Számlázás                                                                  

Elektronikus fizetési azonosítás                        

Hitelkeret-ellenőrzés                                                  

Módosított visszáru folyamat                                     

                                   

 

Online rendelés

Mi változik?

Új online rendelési platformot vezetünk be, amelyen keresztül leadhatja és kezelheti rendeléseit.

Miért van erre szükség?

A fejlesztés fokozott biztonságot és védelmet nyújt Önnek, és javítja az ügyfélélményt.

Mikor kerül erre sor?

Az új platform 2020. december 3-án aktiválódik. November 26. 12 óra és december 2. között leadott megrendeléseiket december 3-át követően tudjuk majd feldolgozni és kiszállítani. Az online rendelési oldalunkat ezen időszak alatt is használhatják rendelés leadására, de ezeket a megrendeléseket is december 3-át követően tudjuk feldolgozni, már az új rendszerünkben.

Szükséges-e bármit másképp csinálnom?

E fejlesztés részeként ellátjuk Önt egy új ügyfélszámmal. Az új platformon már az Ön által választott e-mail címmel jelentkezhet be, és új ügyfélszámának használatával tud regisztrálni.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy akkor is regisztrálnia kell, ha már volt regisztrációja a korábban használt online rendelési oldalon.

Hogyan kell regisztrálni?

1. Kattintson az “Illesztő” menüpontra, melyet a coopervision.hu honlap jobb felső sarkában talál.

illesztők

2. Majd megérkezve az illesztői felületre, kattintson a “Bejelentkezés” gombra a jobb felső sarokban.

bejelentkezés

3. A bejelentkezési képernyőn válassza ki a “Regisztrálás” opciót a lap jobb oldalán.

 

regisztrálás

 

4. Töltse ki a regisztrációs űrlapot az Ön által választott e-mail címmel, jelszóval (amely legalább 8 karakter hosszú legyen) és az azonosító számot (ez az Ön új vevői ügyfélszáma).

kitöltés

5. Ezután meg kell adnia a visszaigazoló kódot, amelyet az Ön által választott e-mail címre küldünk meg.

6. Ezután már bejelentkezhet és elkezdheti leadni rendeléseit.

 

 

 


A megrendelések feldolgozása

 

Mi változik?

Megváltozik a megrendelések feldolgozása az disztribúciós központunkban. A rendelésfelvétel, a csomagolás és a csomagfeladás mostantól folyamatos rendben történik, ahelyett, hogy a nap meghatározott időszakaiban történne. Így előfordulhat, hogy egy azonos napon belül több részletben leadott rendelései külön csomagként érkeznek.

Miért van erre szükség?

Ez a változás lehetővé teszi, hogy javítsuk a szolgáltatásunk színvonalát.

Mikor kerül erre sor?

A változás 2020. december 3-án lép életbe.

Szükséges-e bármit másképp csinálnom?

Nem. Ugyanúgy adhatja le megrendeléseit, mint eddig. A megrendeléseket üzletébe, vagy akár közvetlenül pácienseihez kézbesítjük, jelenlegi szállítónkkal, a GLS-sel.

 

 


Számlázás

 

Mi változik?

Új rendszert vezetünk be, így ahelyett, hogy postán kapná a számláját, közvetlenül a megadott pénzügyi kapcsolattartójának az e-mail fiókjába fog érkezni, akit Ön megjelölt. Pénzügyi kimutatásait is e-mail-en fogja kapni. Amennyiben utánvéttel fizet, akkor a számláját továbbra is a csomagjába helyezzük.

Miért van erre szükség?

Pénzügyi kapcsolattartójának így könnyebb lesz a számlák és kimutatások kezelése. Ezen kívül az elektronikus folyamatok a környezet számára is kedvezőbbek.

Mikor kerül erre sor?

Erre a változásra 2020. december 3-án kerül sor.

Szükséges-e bármit másképp csinálnom?

Szükségünk van arra az e-mail címre, amelyre számláit online szeretné kapni. E célból már felvettük Önnel a kapcsolatot, hogy amennyiben változtatni szeretné a pénzügyi kapcsolattartó e-mail címét, kérjük jelezze felénk. Ha továbbra is postán szeretné kapni számláit, megtesszük az ehhez szükséges lépéseket.

 

 


Elektronikus fizetési azonosítás

 

Mi változik?

Egyszerű folyamatfejlesztést hajtunk végre, hogy azonosíthassuk a fizetést, amikor elektronikus utalással fizet.

Miért van erre szükség?

Ez segíti számunkra a fizetés azonosítását, és így nem kell kapcsolatba lépnünk Önnel, hogy Ön igazolja a kifizetés megtörténtét.

Mikor kerül erre sor?

Erre a változásra 2020. december 3-án kerül sor.

Szükséges-e bármit másképp csinálnom?

Igen. A fizetés igazolása érdekében kérjük, hogy írja be az általunk kiállított számla számát bankjának “megjegyzés” szövegmezőjébe. Amennyiben egyszerre egynél több számlát fizet, tegyen vesszőt minden számlaszám után. Ily módon azonnal azonosíthatjuk számláink kifizetését.

 

 


Hitelkeret ellenőrzés

 

Mi változik?

Bevezetünk egy hitelkeret ellenőrzési funkciót, mely segít kezelni hitelkeretét. Ha a még kifizetetlen egyenlege, valamint a megrendelés értéke meghaladja a hitelkeretet, a rendelés teljesítésére nem kerül addig sor, amíg az egyenleg nem kerül a hitelkereten belülre.

Miért van erre szükség?

Ezt a fejlesztést azért hajtottuk végre, hogy a számlák egyenlegét a megállapodott hitelkereten belül tartsuk, és hogy elkerüljük azt a helyzetet, amikor a fennálló tartozások nehézségeket okoznak az ügyfél számára.

Mikor kerül erre sor?

Erre a változásra 2020. december 3-án kerül sor.

Szükséges-e bármit másképp csinálnom?

Nem, ez a folyamat automatikusan történik. Ha Önnek mégis bármit tennie kellene, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

 


Módosított visszáru folyamat

 

Mi változik?

Változtattunk a visszáru visszaküldés folyamaton.

Miért van erre szükség?

Lehetővé teszi a visszaküldött áru jobb nyomonkövetését, és egyúttal javítja a jóváírás és visszafizetés folyamatát.

Mikor kerül erre sor?

Erre a változásra 2020. december 3-án kerül sor.

Szükséges-e bármit másképp csinálnom?

Igen. 2020. december 3-tól, ha szeretne árut visszaküldeni nekünk, kérjük, hogy az alábbi lépéseket kövesse:

  1. Ha árut kíván visszaküldeni, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 279 2200 telefonszámon.
  2. Kérjük készítse elő a vvisszaküldendő lencsére hivatkozó rendelés vagy számla számot.
  3. Ügyfélszolgálatunk elindít egy “Visszáru engedélyezés”-t, és elküldi ezt a rendszerünkben szereplő címre.
  4. Kérjük, a visszaküldéshez csomagolja be az árut, tegye a csomagba a “Visszáru jóváhagyási űrlapot” és ragassza a csomagra a szállítási cím címkét.
  5. Amint megkaptuk és megvizsgáltuk a visszárut, kiállítjuk a jóváírási értesítőt.